Tempahan Dibuka Semula

Terima Kasih diatas sokongan anda. Tempahan untuk Pakaian wanita dibuka semula. Disini harganya masih sama lagi macam dahulu.

1. BAJU KURUNG RM 35
2. BAJU KURUNG PIPING RM 35
3. BAJU KURUNG LINING RM 70
4. BAJU KURUNG PESAK GANTUNG RM 35
5. BAJU KURUNG RIAU RM 35
6. BAJU KURUNG PAHANG RM 35
7. BAJU KEBAYA RM 50
8. BLOUSE RM 40
9. BAJU MELAYU KANAK-KANAK + MATA LALAT BAWAH 6 TAHUN RM 25 – RM 30
10. BAJU KURUNG KEDAH RM 35
11. BAJU DATIN / BAJU KURUNG MODEN RM 35
12. BAJU MAKMAL RM 30 – RM 40
13. MATA LALAT & KERANG RM 8
14. LANGSIR JAHIT LURUS RM 6 SEKEPING (Tanpa tape – 58 INCHI / 60 INCHI )

Sila hubungi saya sekiranya ada pertanyaan.

Untuk datang kerumah,sila rujuk peta dibawah.

Terima Kasih.

Pn Nuraini –


7 Responses

  1. Salam, Saya ingin menempah baju seperti berikut :-

    a) Baju kurung – 1 pasang
    b) Baju kurung pahang – 1 pasang
    c) Kebaya – 2 pasang

    #Note :- Untuk digunakan hari raya yg akan datang. sila hubungi saya 0192258100 dan bagaiman saya ingin menghantarnya

  2. Puan Yana,

    Terima Kasih kerana berminat untuk membuat pakaian dengan saya.

    Untuk pengetahuan puan, tempahan untuk Hari Raya Puasa 2008 akan dibuka pada bulan Julai 2008.

    Saya simpan no telefon puan dan akan menghubungi puan pada bulan Julai ini untuk arrange appointment.

    Sekali lagi diucapkan terima kasih.

    Nuraini
    Tukang Jahit Pakaian Wanita

  3. MENARIK SANGAT. SAYA PASTI MENEMPAH BAJU SAYA DAN ANAK ANAK DENGAN PUAN. KAMI TINGGAL JAUH DARI TEMPAT PUAN. MACAM MANA NAK BUAT TEMPAHAN ?????

    BAJU MELAYU ORANG DEWASA TAK DE KE??

  4. boleh bagi tell number & kat mana pn tinggal?

  5. Salam, ina ingin tempah:-

    baju kurung-1 psg
    nak kecilkan baju kurung-1 psg
    nak minta jahit jubah-(koyak sedikit)

    Berapa lama boleh siap?

    ina
    012-3335790(Putrajaya)

    p/s:sebelum ni pernah call akak…selepas tu akak bagitau tak buat baju kebaya sekarang ni…akak cuma ambil baju kurung aje…..

  6. saya nk tempah baju kurung.blh bagi alamat penuh no hp.ingat nk antar baju tu esok

  7. Buat masa sekarang tempahan ditutup untuk customer baru kerana saya tumpukan pada customer lama sahaja dan saya tidak dapat menjahit lebih dari 3 helai sehari.

    Namun begitu customer baru boleh mula membuat tempahan pada bulan Julai.

    Terima Kasih.

Leave a Reply

